TRT EBA TV Ortaokul Canlı İzle

TRT EBA TV Ortaokul Canlı İzle - Eğitim televizyon yayınını, canlıtv sitemizden kesintisiz yayın izleyin.

TRT EBA TV Ortaokul Canlı Yayım İzle, Ülkemizin TRT kurumuna bağlı Eğitim, kanalını internet üzerinden masa üstü bilgisayarınız veya cep telefonu mobil, cıhazlarınızdan kesintisiz izleyin. TRT Eba TV Ortaokul Canlı izle, Milli Eğitim Bakanlığınca hazırlanan uzaktan eğitim sistemi (Türkiye Televizyon Kurumu) TRT ile yapılan anlaşma uyarınca (23 Mart 2020) tarihinde yayınına başladı. Ülkemizde ilk kez uzaktan eğitim televizyon kanalı oldu. Ülkemizi ve Dünyamızı etkisi altına alan Coronavirüs hastalığı nedeniyle alınan kısıtlama tedbirleri nedeyle dışarıya çıkamayan öğrenciler için kurulmuş eğitim sistemidir. Ülkemizde kurulan bir eğitim televizyonu en büyük reyting alan web trafine sahib tek televizyondur. Kısa zamanda milyonlanca tıklama alan TRT EBA TV, tüm zamanların en popüler yayın organı oldu. Milli Eğitim Bakanlığı, kısa adı (MEB) İlkokul, Ortaokul, ve Lise öğrencilerine yönelik hazırlanmış üç farklı eğitim televizyonunu hizmete sundu. Bu 3 kanal Türksat üzerinden (HD ve SD) yayın formatlarıyla hizmet veriyor. TRT Eba TV Ortaokul Canlı Yayın HD izle TRT EBA TV, Yayın akışı bilgileri eba.gov.tr, adresinden haftalık yayın programı olarak sunuluyor. TRT Eba TV Ortaokul, kanalının yayın içeriğinde Türkçe, matematik, sosyal bilgiler, fen bilimleri, din kültürü ve ahlak bilgisi, İngilizce ve imam hatip ortaokulu öğrencileri içinde Arapça dersleri videoları yayınlanacak. Yayınlanan ders program videoları 20’şer dakikalık hazırlandı. Her ders program sonrası 10 dakika olarak hazırlanan farklı etkinlikler kuşaklarına yer verilecek. EBA Televizyonu Ortaokul ilk ders yayınları saat 09:00 ile 13:30 saatleri arasında olacak. Bu ders saatlerini kaçıran öğrencilerimiz 13:30’dan sonra 21:30 saatlerine kadar tekrar yayınları izleme şansı bulacaklar. Canlı Tv web sitemizden diğer İlkokul ve Lise yayınlarınıda izleyebilirsiniz.
Yorum YazYorumları Kapat
Cancel

Çeşitli mobil cihazlarda TV kanallarını izlemeyi destekleyen uyarlanabilir (HTML5) bir oynatıcı kullanıyoruz. Artık tüm canlı tv kanalını Android veya iOS telefonunuzda veya tabletinizde herhangi bir kısıtlama olmaksızın canlı yayını kesintisiz ve kaliteli olarak izleyebilirsiniz.